Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

סדרת NUDURA - ICF

מוצרי ה-ICF של NUDURA מאפשרים לקבלנים ויזמים לזרז את תהליך הבנייה, לבזבז פחות ולספק תוצר אדריכלי מנצח.

נודורה

נודורה מייצרת טווח רחב של מוצרים ואביזרים למגוון מטרות במגמה לספק חיסכון מרבי באנרגיה ועוד.

סדרה 1 - One Series

סדרת One1 של NUDURA מציעה את התבנית רבת הקשרים (multi link) היחידה בענף אשר נותנת לקבלנים.

סדרה 1 חוסכת בעלויות עבודה בכך שהיא לא מצריכה קילוף קצף מפירי מעליות, גרמי מדרגות ואזורים אחרים.

סדרת NUDURA המשולבת

הסדרה המשולבת של NUDURA משלבת מוצרי מעטפת מבנה אשר יחד עם קו מוצרי תבניות הבטון המבודדות שלנו.

הידרופום מציע למתקינים מוצר פוליסטירן (EPS) צפוף ביותר אך קל משקל המשמש בידוד לצורך חימום רצפה.

סדרת הפלוס + Plus

חברת NUDURA מקדמת חדשנות במוצרים ומובילה את הענף עם סדרת תבניות בטון מבודדות וחדשניות.

תבנית NUDURA +Plus מגיעות עם עוד ארבע חלופות של עובי קצף: 25 מ”מ, 50 מ”מ, 100 מ”מ.

ISO
מכון התקנים

אקו בילד סיסטם בע”מ
נבחנה ונסקרה ע”י מכון התקנים הישראלי-אגף איכות והסמכה ונמצאה מתאימה לדרישות התקן: ת”י ISO 9001
תעודה >>

מכון התקנים

אקובילד - חברת בנייה ירוקה

מה כותבים עלינו בעיתונים הנבחרים?

שיטת בנייה חדשה בישראל: מהירה מאוד וחוסכת הון

מאפשרת בניית שלד שלם של בית בתוך שעתיים בלבד

5/5

פתרון סחבת הבנייה נמצא ממש מתחת לאף

שיטה חדשה להקמת בניינים בתוך ימים מתפשטת בעולם וכעת שוקלים לייבא אותה לארץ

5/5

בחירתך במוצרי NUDURA טכנולוגיית הבנייה המשולבת, לפרויקט התכנון הבא שלך היא ללא ספק הבחירה החכמה והנכונה עבור אתגרי התכנון המורכבים הקיימים כיום.

מערכת תבניות ה “אי.פי.אס”, ליציקת קירות הבטון הייחודיות של נודורה אשר מבדילה אותם באופן משמעותי ממוצרי תבניות בטון אחרות או משיטות הבנייה המסורתיות הקיימות בשוק כיום לשיטת בניה חכמה, חסכונית והכי ירוקה שיש.

לעומת זאת נודורה מובילה את הדרך וקובעת סטנדרטים חדשים ומראה למתכננים, למהנדסים ולקבלנים גישה חכמה, מהירה, יעילה ומתקדמת הן לפתרונות תכנון והן לבניית מבני מגורים ומבנים מסחריים.

משמעותה של הטכנולוגיה החסכונית באנרגיה ועטורת הפרסים של NUDURA היא גישת בנייה ירוקה יעילה יותר העולה בביצועיה מעל כל שיטות הבנייה המוכרות לנו עד כה ובמיוחד בבניית הקירות המקובלים למעטפת הבניינים.

בפי רבים, כל מה שנחשב ירוק נחשב לידידותי לסביבה ועונה על הצורך למנוע כמה שיותר השפעות מזיקות על כדור הארץ תוך כדי מתן מענה אקולוגי ומתחשב לאנשים שרוצים בית במחיר סביר וללא פגיעה בסביבה. בנייה ירוקה בישראל היא ללא ספק נחשבת לכזאת שאמורה לקדם נושא זה של איכות הסביבה והבטחת עתיד נקי יותר, ולכן משתמשים גם במונח “בנייה בת קיימא“.

כלומר, מדובר בבנייה אקולוגית שאינה פוגענית ובזבזנית וכזאת שעושה שימוש בחומרים שאינם מזהמים את הסביבה. בניינים שנבנו בצורה כזאת הם חזקים מאוד ומשרתים את כל המטרות שלשמן בונים, תוך כדי תכנון נכון שמתחשב בכל הפרמטרים ששוחרי איכות הסביבה דורשים כבר שנים שנתחשב בהם: ניצול אנרגטי יעיל, הפחתת פסולת שאינה מתכלה, תכנון נכון של יחסי המבנים עם הסביבה כדי לנצל משאבים טבעיים כמו שמש וכיווני אוויר כדי לייתר שימוש במכשירי חשמל ככל האפשר, בנייה ירוקה ללא זיהום הסביבה בחומרי בניין בזבזניים כך שאפשר להשתמש בחומרים ממוחזרים ולמחזר גם אותם, וגם עמידות לאורך שנים כדי שיוכלו לשרת את האוכלוסייה גם לדורות הבאים.

אחת השיטות הייחודיות של בנייה ירוקה היא שיטת NUDURA, שיטה קנדית עם תבניות בנייה מודולריות ומבודדות שבהן יוצקים את הבטון, אבל מבלי לוותר על התכונות המעולות של חומר הפוליסטרין שממנו הן עשויות. כך, מתווספות יחד שתי השיטות לטכנולוגיית בנייה ירוקה מעולה שמביאה לידי ביטוי את כל השיקולים החשובים למי שרוצה לשמור על הסביבה. בשיטה זו גם החומרים עצמם וגם שיטת ההרכבה יכולים לתת מענה מצוין לצורך בבנייה אקולוגית ולכן היא הולכת והופכת להיות העדפה של רבים שבונים בנייני מגורים וגם בנייני ציבור. חומרי הבניין עצמם הם חומרים ממוחזרים מחומר EPS והם משלבים פלדה חזקה ועמידה יחד עם פוליפרופילן ממוחזרים, כך שאפשר למחזר גם אותם שוב בבוא הזמן, אם ירצו בכך. וזה נוסף על הקלות שבהרכבה ובעבודה המדויקת אתם ובתוצאות המצוינות שמתקבלות.

החומרים עצמם מצטיינים ביעילות אנרגטית גם בייצור הלבנים וגם בכך שהם נחשבים למבודדי חום וקור מעולים ובכך מפחיתים עלויות הסקה ומיזוג. חומרי NUDURA חוסכים יותר מ-70% מצריכת האנרגיה בכל בניין וגם תוך כדי הבנייה עצמה, שבה לא צריך להפעיל אותו ציוד כבד ומזהם שצורך אנרגיה רבה כמו בבניינים אחרים.

לשיטת ה ICF ישנן יתרונות רבים, אחד מהיתרונות המרכזיים הוא חיסכון משמעותי בזמני הבניה/התקנה ההופך כל מיזם למהיר ביותר, הטכנולוגיה מאפשרת בנייה יציבה וחזקה עם גובה זהה ואחיד גם בבניינים רבי קומות, יחד עם העלייה בפופולריות של NUDURA בישראל מתרחב גם השיח בנוגע להקמת חומות אש בתוך בניינים.
לעוד פרטים לראות את ספריית העיצוב

חפשו באתר